PARIS

 
JeSuisParis
Jag skrev mitt första inlägg på morgonen. 
Jag såg att det var en extra nyhetssändning. Först trodde jag att sveriges statsminister som blivit mördad.
   
 

Det får vara IS, Al Quida eller pensionärsföreningen i Gråhult.

Jag liknar ändå morden i Paris med Hitlers SS-förbands mord på franska civila ock judar.

Det mest vidriga är att mördarna döljer sig bland den muslimska, franska befolkningen.

 

Muslimer Judar Kristna 

Det betyder inte att alla muslimer är farliga mördare ock terrorister. Det är dom inte. Men det var 800 år sedan Europas korsriddare mördade både muslimer, judar ock mellanösterns bofasta kristna (dom såg ju ut som muslimerna; samma kläder, samma utseende).

 

Utanförskapstalet 

Många av de islamistiska terroristerna har varit välutbildade ock etablerade. Så talet om utanförskap köper jag inte.

De är dom vi ska stänga dörrarna för, ock fördriva, inte dom som flyr för sina liv.




 
#Avrättning - #Parisattacken - #mord