Gratis Blev Dyrt

 

Tid Ock Pengar 
 
 Illustration: Bengt Lindkvist 
 
 
 
Pro Tablet 

Det började som ett erbjudande. En Pro Tablet, som jag skulle få om jag testade den ock skrev en recension om den.
Med först skulle jag skriva in frågor. Bland annat om alla mina kreditkort.
 
Dyrt
Det slutade med att jag ska betala ca 350 kronor per månad.     På en tjänst jag inte behöver.
 
Idag har jag ägnat min fritid åt att skriva nedanstående ock kontaktat bankerna.

 (Email):  Jag ångrar mitt köp av min xxxx-prenumeration hos er.

Jag säger därför upp den nu.

Medlems-id: 000000000

 Transaktionsnummer:???!!!!!!!!??!!!!!!!! 
 

E-post: (.............)

 P.S

Jag kommer att bestrida alla kommande debiteringar från er

 

Bengt Lindkvist

Skellefteå
 
 
 
Skärmbild: meddelande.
 
P.S Igår använde jag ett dåligt foto som illustration när jag första gången skrev om händelsen. Den bilden ock inslaget tar jag bort nu.
Bengt Lindkvist 
 
 
 
#debitering - #erbjudande - #gratiserbjudande - #protablet - #skärmbild - #tablet