Bron - Är ''Saga' All?

 
 

 

Om 'Bron' del ett

V har sett säsong ett av serien ‘Bron’, jag ock min hustru. På en DVD-skiva.

En scen jag inte kan låta bli att skratta åt är när Sagas första danska kollega, Martin, sovit över hos Saga, ock en man som haft sex hos henne klampar in. Minspelet mellan den mannen ock Martin är oslagbart. Det blir inget den här gången.

Närmare lösningen 

Samtidig kommer Saga ock Martin mördaren allt närmare, eller är det tvärt om? Ock 'Bron' bjuder inte på några enkla lösningar. Det vet den som sett slutet.

Illustrationen av Bron har jag gjort i studioappen PicsArt.

Ja

Nu har vi sett säsong ett av serien ‘Bron’, jag ock min hustru. På en DVD-skiva.

En scen jag inte kan låta bli att skratta åt är när Sagas första danska kollega, Henrik, sovit över hos Saga, ock en man som haft sex hos henne klampar in. Minspelet mellan den mannen ock Henrik är oslagbart. Ock det finns fler dråpliga scener i detta ganska mörka drama.

Spänning

Ock spänning finns det när Saga ock Martin kommer allt närmaste mördaren,  eller är det tvärtom?

 

Den här gången valde jag att göra en enkel teckning i blyertsstil som illustration. Jag tycker den passar stämningarna i tv-serien.

 

 

#Bron - #Martin - #Saga - #art - #crime - #digitalkonst - #illustration - #konst - #mördare - #teckning - Kriminalserie